dissabte, d’abril 02, 2005

PIUS 23

No m’havia plantejat mai la possibilitat de ser escollit Papa. Segurament vosaltres tampoc. Un cop Joan Pau II passi a millor vida la maquinària de l’església ha d’escollir qui serà el seu successor. Tothom que sigui catòlic té possibilitats d’entrar a la travessa. A mi de petit em van batejar i fins i tot vaig fer la primera comunió, però a banda d’assistir a la missa del gall, algun enterrament de tant en tant i els batejos de torn, les meves aparicions a la casa del Senyor han estat escasses. No sé si el Vaticà està al cas de la meva fe. Grans conspiradors especulen que l’església catòlica és la xarxa d’informació més important del planeta. Presència a tots els països i santuaris als racons més inaccessibles. Uns informadors (el capellans) que a través de les confessions saben les penes i misèries de gairebé tot el globus terraqui. Jo no em confesso habitualment, però qui sap si algú quan es confessa explica la meva vida.
Estic totalment trasbalsat. Què faré si sóc l’Escollit? S’ha acabat el sexe a la meva vida? Quin clima fa al Vaticà? El llatí mai va ser el meu fort. Podré utilitzar el català quan em dirigeixi als fidels a la plaça de Sant Pere? I el look? El blanc no és el meu color predilecte. És complicat no us penseu. Mmmm... Ja ho tinc! Em diré Pius 23. Sempre em va agradar el gran Michael Jordan. Seria un bon homenatge, no creieu?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Tranquil, la iaia ja sap qui és, i no ets tu.

Però la teva reflexió és interessant... si li toca a algú que no vol... que? eh? que? Pot dir "Puuuues va a ser que no..."?

Anònim ha dit...

Serà casualitat o tothom parla del mateix? És el segón blog que llegeixo avui on l'autor es planteja la possibilitat de ser escollit papa. Ja heu enviat el currículum? Us presentareu a reencarnació de Buda si no sou escollits papa?

Bromes a part, aquí casa hem posat una ampolla de cava en fresc quan ens n'hem assabentat. Ens la beurem ben sopat per celebrar-ho, perqué, segons les profecies de Nostradamus, aquest era l'últim papa.

Proximament... l'Apocalipsi.