dilluns, de maig 28, 2007

BORSA POLÍTICA

Si tanqueu els ulls i busqueu us espai sense gaire contaminació acústica escoltareu el brogit de les màquines dels partits polítics que ja treballen sense descans. El mercadeig dels vots ha començat, i em diuen, que hi ha candidats que caminen decapitats pels carrers del seu municipi sense saber-ho. I si hi poseu encara més atenció, també sentireu com riuen satisfets per sota el nas les 800 persones que a Olot han votat el cadell de l’Alglada en terra aspra. El que no ser és quin so fa l’abstenció. Segurament és un clam silenciós de milions de persones que veuen com a la vida (es pot llegir feina també) els errors es paguen cars i en canvi en política, moltes vegades, la borsa dels interessos regula el mercat.

1 comentari:

Unknown ha dit...

I quin soroll fan els vots en blanc?. Kuru realment creus q la gent q va votar a PxC riuen?, a mi em sembla un vot de càstig a la mediocritat política instal•lada al nostre país, tots els polítics s’han afanyat a dir q no pactaran amb akesta força, i ja esta? Ja n’hi ha prou??. No he sentit cap que digui que alguna cosa com que hem fet malament??
A mi em sembla q per reduir la mediocritat de la classe politica en general caldria:

•Triplicar el sou als politics
•Aquest augment de sou no seria gratuït, al igual que s’ha fet una llei especifica contra els terroristes que els obliga a complir integrament les penes, jo obligaria a tots els politics a complir integrament els penes de corrupció, prevaricació,...
•Definir com a delicte el no compliment de les promeses electorals, ja n’hi ha prou de dir : -jo faré 1000 pisos(i l’altre contesta) jo en faré 3*10^3 i dpres no passa absolutament res si no en fan cap.